Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

India hoopt westerse consument te verleiden met bananenchips

Onlangs lanceerde Manjilas Group zijn nieuwe Kerala bananenchips. Met de snack richt het bedrijf zich op de westerse consument. De huidige versie van de snack heeft een dikte van 5 millimeter. De nieuwe variant is slechts één millimeter dik en neemt minder olie op. Het bedrijf brengt zijn producten op de markt onder de merknaam Double Horse en heeft als voornaamste bedrijfsactiviteit de handel in rijst en bewerkte rijstproducten. 

Sunil P. Krishnan, van Manjilas, legt uit dat het bedrijf zich richt op de westerse markt, waar bananenchips niet algemeen verkrijgbaar zijn en hij verwacht dat het product goed ontvangen zal worden. De chips zijn verpakt in aantrekkelijke stikstofzakjes en kunnen een jaar bewaard worden, een verpakking van 30 gram kost €0,33. 
Publicatiedatum: