Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Klacht over avocado? Laat dat maar aan AH over!

Social media biedt iedereen een stem. Menig gesprek op de digitale snelweg ontaardt in verwoede discussies waarbij menig bedrijf het moet ontgelden. Een klacht op social media blijft immers lang hangen. Tenzij je er creatief mee om kunt gaan. Dat bewees Albert Heijn naar aanleiding van een klacht over overrijpe 'eetrijpe' avocado's. In een epistel waar je u tegen zegt, gaf ze de supermarktketen een flinke oorvijg. Maar AH liet zich niet uit het veld slaan, en kwam met een wel heel passende oplossing.



Benieuwd wat precies? Klik hier voor het volledige gesprek.
Publicatiedatum: