Piñabar breidt uit binnen en buiten Europa
"Met de bestelling door de Spaanse divisie van Carrefour en gesprekken met supermarktketens uit het Verenigd Koninkrijk, krijgt de Piñabar steeds meer voet aan de grond in thuisbasis Europa."
"Niet alleen Europa is een speerpunt voor het bedrijf achter de Piñabar, Dutch Food Technology. Ook de Verenigde Staten en Australië staan op het lijstje. Australië gaat momenteel een testfase in, waar de Piñabar in verschillende ketens getest zal worden met behulp van Favco Queensland. Met hun eigen 'homebred' Australische ananassen zien zij de Piñabar als een welkome aanvulling op hun beleving en presentatie."
"In de Verenigde Staten gaat Dutch Food Technology samen met partner Chestnut Hill Farms de Amerikaanse markt bewerken. Gestart wordt met een aantal machines, om de ketens te laten proeven aan de instore beleving van de Piñabar. En met de onbegrensde mogelijkheden die de Amerikaanse markt biedt, zal binnen een jaar de productie van de innovatieve ananasbeleving sterk toenemen."
Voor meer informatie:
Dutch Food Technology
www.dutchfoodtechnology.com
info@dutchfoodtechnology.com