Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Jumbo streeft AH voorbij in advertentie-uitgaven

Jumbo Supermarkten is Albert Heijn voorbij gestreefd als het gaat om advertentie uitgaven. Het concern besteedde bijna 93 miljoen euro aan publiciteit. Albert Heijn iets meer dan 66 miljoen euro. Lidl Nederland volgt AH op de hielen met circa 57 miljoen euro. Het bestedingsaandeel van deze drie supermarktketens komt uit op een totaal van 17,2 procent van het totale bestedingsaandeel.

Het hele artikel is hier terug te lezen.


Publicatiedatum: