Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Chiquita 'Just Smile' campagne in hartje Londen
Picadilly Circus kleurt geel
In Londen is het reusachtige Chiquita billboard op Picadilly Circus de nieuwste blikvanger voor de 'Just Smile' reclamecampagne van de bananenproducent. Op deze wereldberoemde lokatie, die wekelijks door twee miljoen mensen bezocht wordt, is Chiquita het stralend middelpunt evenals op de talrijke Londense taxi's, die versierd zijn met de Chiquita merknaam.
Gedurende de twee weken dat de billboard te zien zal zijn, zullen Miss Chiquita en Chiquita ambassadeurs dagelijks tussen 11.00 en 14.00 uur op Piccadilly Circus bananen uitdelen en zal er gelegenheid zijn met Miss Chiquita op de foto te gaan. Bovendien kunnen er exclusieve voetballen gewonnen worden via de Chiquita fanpagina op Facebook.
John Cockle, directeur van Chiquita VK, legt uit dat Picadilly Circus een iconische locatie is voor de promotie van het merk, waarvoor Londen een belangrijke markt is. "Na het succes van onze vorige reclamecampagne in het Verenigd koninkrijk willen we dit jaar met deze uitgebreide reclamecampagne onze naamsbekendheid nog verder vergroten en onze verkoopcijfers een extra impuls geven."