Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Young Perfect wint Shopper Marketing Award met Salad in a Jar

Young Perfect Brand & Shopper Activation is dinsdag 21 juni in de prijzen gevallen tijdens het Shopper Marketing Jaarcongres. In de categorie fieldmarketing won het instore activatiebureau de Shopper Marketing Award voor de activatie Salad in a Jar. Young Perfect krijgt hiermee van de vakjury waardering voor de manier waarop shoppers, merkfabrikanten en Albert Heijn met elkaar worden verbonden.

Jaap de Jong, Managing Director en eigenaar van Young Perfect, reageert vol trots: "Dit is een fantastische waardering voor de creativiteit, kwaliteit én relevantie die wij - samen met DeOleo, Lassie, Tivall, John West Galbani, Albert Heijn en onze merkambassadeurs - de shopper bieden."



Activatie Salad in a Jar
Young Perfect ontwikkelde voor DeOleo een cross categorie activatie waarbij Carbonell en andere A-merken elkaar versterkten om de shopper te helpen. In de winkel leerden shoppers hoe ze snel een gezonde en lekkere maaltijdsalade kunnen maken, die ook nog eens makkelijk is mee te nemen. Door een glazen weckpot op de juiste manier te vullen met verse groenten en saladeverrijkers, zoals Carbonell olijfolie, blijft de salade wel 48 uur vers, knapperig en smaakvol en is ideaal voor onderweg, op het werk of gewoon thuis. Inspiratie en educatie en de focus op heersende foodtrends stonden in deze activatie centraal.

Ontwikkeling in retail
De Jong: "We zien een mooie tendens. In plaats van alleen maar te praten over producteigenschappen en shoppers iets te laten proeven, willen steeds meer winkels en fabrikanten ervoor zorgen dat shoppers onderdeel worden van een merkbeleving op de winkelvloer. Zij willen niet langer promoten, maar mensen en merken activeren. Daar komen alle zintuigen bij te pas. We maken theater. De winkel is het podium, het merkverhaal is het script. Merkambassadeurs zijn de acteurs en de shoppers vormen het publiek dat wordt verrast, verwend en verleid. We zien deze prijs als een erkenning van de weg die we samen met onze partners en opdrachtgevers zijn ingeslagen."

Young Perfect bekijkt op dit moment de mogelijkheden om dit jaar nog vervolg te geven aan Salad in a Jar.
Publicatiedatum: