Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Goodmorning 15 jaar

Woensdag 22 juni is het exact 15 jaar geleden dat rozenkweker John van der List startte met een uitzendbureau onder de naam Exotic Green. Op zijn eigen tuinbouwbedrijf werkten twee Poolse dames met Duits paspoort en deze brachten familie en kennissen mee om in Nederland te werken. Collega-ondernemers vroegen John of zij ook van zijn netwerk gebruik konden maken en zo was het uitzendbureau geboren.

In 2012 is de naamswijziging naar Goodmorning doorgevoerd omdat niet meer uitsluitend aan de groensector werd geleverd. Anno 2016 levert Goodmorning uitzendkrachten aan klanten in de sectoren groen, food, productie, logistiek, verpakking en techniek. "Naast uitzenden is Goodmorning ook al 15 jaar sterk in het faciliteren van haar werknemers. Zowel de huisvesting als het vervoer worden vanaf dag één dat Goodmorning bestaat voor de werknemers verzorgd. Al 15 jaar is Goodmorning een betrouwbare uitzendpartner en zijn al onze klanten jaar in jaar uit dankbaar voor het vertrouwen. De allereerste klant is Goodmorning trouw gebleven en dat geldt voor veel van de klanten uit de eerste periode."



Ontwikkeling in 15 jaar
Klein begonnen, maar groot gegroeid. Goodmorning is gegroeid van 3 vaste medewerkers in 2002 naar 44 vaste medewerkers in 2016 en dagelijks vinden bijna 1.600 uitzendkrachten hun weg naar de klanten. De omzet die daarbij gerealiseerd wordt is de grens van 40 miljoen euro gepasseerd en de groei zet nog steeds door.

Het werkgebied van Goodmorning is in 15 jaar uitgegroeid van regionale speler in West-Brabant naar de gehele provincies Noord-Brabant, Utrecht, Zeeland en Zuid-Holland. Naast uitzenden levert Goodmorning ook payroll diensten aan haar klanten.

Voor de tak uitzenden heeft Goodmorning vanaf aanvang sterk ingezet op eigen wervingskantoren in Polen (sinds 2002) en Roemenië (sinds 2010). Inmiddels zijn er in beide landen vijf wervingskantoren exclusief werkzaam voor Goodmorning en in 2016 wordt dit aantal verder uitgebreid.

Ook op het gebied van faciliteiten heeft Goodmorning niet stil gezeten. Van enkele losse huurwoningen en lease auto's naar twee mooie wooncomplexen volledig SNF gecertificeerd in eigen beheer en een wagenpark van 200 auto's en 250 fietsen. In 15 jaar heeft het bedrijf een grote maar beheersbare groei doorgemaakt waardoor de kwaliteit van de faciliteiten en de dienstverlening aan zowel de klant als de uitzendkracht op een hoog niveau ligt. Goodmorning is ABU lid en is NEN gecertificeerd.

Sinds 2014 heeft Goodmorning een twee hoofdige directie, een eigen bedrijfsjurist en een bedrijfscontroller die samen met de overige MT leden zorgen voor een efficiënte en kwalitatief sterke dienstverlening waar de klant op kan vertrouwen, nu en de komende jaren!

Waar staat Goodmorning voor
Goodmorning is niet alleen leverancier van uitzendkrachten maar fungeert als een volwaardige partner voor haar klanten op het gebied van alle arbeidsgerelateerde vraagstukken. Er wordt met klanten meegedacht om de (flexibele) arbeidsbehoefte op een juiste wijze in te vullen. Goodmorning houdt haar klanten actief op de hoogte van wijzigingen in cao's en wet- en regelgeving.

Voor meer informatie:
Goodmorning
Tel: 088-500 88 55
www.goodmorning.eu
Publicatiedatum: