Junami start campagne met Naomi van As
Vanaf deze week start Junami met diverse sampling activiteiten door het hele land. Een fris Junami-team gaat op sportieve plaatsen Junami appelen samplen. "Dit jaar zijn tien grote hockeyclubs, een aantal beachvolleybaltoernooien en de Nijmeegse 4-daagse uitgekozen", zegt Philip Smits van Inova Fruit. "Zo wordt de sportieve en actieve doelgroep van Junami bereikt."
Een Winactie
Naast het doel om kennis te maken met deze appel, zijn de samplingactiviteiten ingezet om een langdurige winactie te ondersteunen, welke in alle winkels gaat plaatsvinden. In de periode vanaf week 21 tot en met 33 zal op de verpakte Junami appelen een actiesticker te vinden zijn. Vanaf volgende week is er ook op de losse appel een actiesticker geplakt. Op de actiestickers is een unieke code gedrukt. Met deze unieke code maken consumenten kans om samen met een vriend(in) een clinic met Naomi van As bij te wonen, een personal trainer bij hem/haar in de buurt of een sportpakket. Deze winactie wordt naast alle sampling activiteiten ondersteund via www.junamibreak.nl en via de Facebookpagina.
Centrale boodschap van Junami
De centrale boodschap blijft: "Have a Junami Break!". Of je nu aan het sporten bent, of aan het werken, op een feestje bent of helemaal opgaat in een film. Na het eten van een frisse Junami appel, is je dorst gelest en ben je weer helemaal fit.