Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

"AH is toekomstbestendig"

Bijna één op de drie winkelketens is niet onderscheidend genoeg en speelt onvoldoende in op het veranderende koopgedrag van hun klanten. Daardoor gaan ze een onzekere toekomst tegemoet. Dat concludeert onderzoeksbureau Q&A uit de retail ranking 2016, die op het Jaarcongres Bricks in Retail bekend is gemaakt. Dit meldt Retailnews.

Klik hier voor het volledige artikel van Retailnews
Publicatiedatum: