Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Claas van Os: "Herkenbaar totaalconcept voor specialiteiten"

Levarht introduceert Taste-lijn voor Foodservice

Tholen - Levarht introduceerde tijdens de Fruit Logistica een speciale Taste-lijn voor haar foodservice-klanten. "Met onze Taste"-lijn kan Levarht de foodservice voorzien in alle behoeften in specialiteiten. Deze specialiteiten betreffen smakelijke en aantrekkelijke mixen in verschillen productgroepen van tomaten, aubergines, pepers en andere productlijnen", vertelt commercieel manager Claas van Os.


Henri Schockman en Claas van Os van Levarht

"De lijn omvat eveneens op de toepassing afstemde variƫteiten als de perfecte tomaat voor slicing, maar ook voor soepen en sauzen. Of de smakelijke Italian aubergine of Courgette de Nice, welke ook beter presteren tijdens de bereiding en op het bord van de gast", vervolgt Claas. 'Taste' biedt ook de Cash & Carry de mogelijkheid de specialiteiten herkenbaar en als totaalconcept te presenteren in de schappen. Een smakelijke kans om de categorie verder te ontwikkelen."

"Voor ons is foodservice een belangrijke markt, niet alleen in Europa, maar zeker ook op onze overzeese markten. Net als voor de consumentenmarkt zijn beleving, kwaliteit en smaak belangrijke koopcriteria binnen de foodservice. Maar met name ook toepasbaarheid, herkenbaarheid en jaarrondbeschikbaarheid", besluit Claas.

Voor meer informatie:
Claas van Os
Levarht
foodservice@levarht.com
www.levarht.com