Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Anecoop wil uitbreiden in Latijns-America

Anecoop heeft als enige fruitteler deelgenomen aan een trip met de Europese commissaris voor Landbouw naar Colombia en Mexico. De reis was georganiseerd om Europese telers te helpen met het aanboren van nieuwe markten in deze landen. 


Paco Borrás, marketing directeur Anecoop

Anecoop is al aanwezig in Latijns-Amerika, maar volgens de marketing directeur, Paco Borrás, is deze handelsmissie een goede zakenmogelijkheid om nieuwe markten met potentie te betreden, zoals Colombia en Mexico.

Een paar van de redenen dat de Europese Commissie en Anecoop hebben gekozen voor Colombia en Mexico, is omdat deze landen een florerende economie en een groeiende bevolking hebben. Naast acht Spaanse bedrijven zijn ook een aantal bedrijven uit Duitsland, Frankrijk, Denemarken, Nederland, België, Italië, Finland, Griekenland, Ierland, Polen, Portugal en het Verenigd Koninkrijk onderdeel van de delegatie.

De reizen naar Colombia en Mexico zijn onderdeel van een diplomatische strategie, die de EU heeft opgesteld om nieuwe zakenmogelijkheden voor telers te vinden sinds het handelsembargo van Rusland van kracht werd.
Publicatiedatum: