Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
nieuwe naam, logo en huisstijl onthuld op Fruit Logistica

Looije Tomaten verder als Looye Kwekers

Looije Tomaten onthult op 3 februari op de Fruit Logistica in Berlijn haar nieuwe naam, logo en huisstijl. De tomatenkweker presenteert zich vanaf nu als Looye Kwekers. Deze verandering uit zich in een nieuw logo en nieuwe huisstijl, die beter aansluiten bij de ambities van het bedrijf. 

''Looye is de laatste jaren enorm gegroeid. Reden om onze organisatie aan te passen en om te kiezen voor een nieuwe identiteit'', aldus Arja Hilberdink, die sinds vorig jaar samen met Jos Looije de directie voert. ''Onze nieuwe naam, logo en huisstijl markeert een nieuwe fase in ons bedrijf. Het bedrijf is de afgelopen jaren zeer succesvol geweest in het kweken, verpakken en verkopen van smaaktomaten. Dit smaakt naar meer. We willen meer mensen laten genieten van onze tomaten. In de toekomst ook van nieuwe smaakvolle soorten. Dit vraagt om een stevige basis, een bedrijf met een goede organisatie gericht op continuïteit en om een nieuwe corporate identity. We willen consumenten in staat stellen om van nieuwe smaakvolle soorten tomaten te genieten.''




Het nieuwe logo bestaat uit een rood vlak met daarin in witte letters 'Looye Kwekers'. De Y is een gestileerde tomatenplant. De drie-eenheid staat voor de balans tussen zinvol, smaakvol en stijlvol.
 
Daarnaast is ervoor gekozen om het woord 'kwekers' nadrukkelijk in het logo te noemen. Kwekers zijn dé experts op het gebied van kennis, kwaliteit en kunde met betrekking tot onze lekkere, smaakvolle tomaten.

De ambitie van Looye is om zoveel mogelijk mensen te laten genieten van smaakvolle tomaten. "Smaak zit in de hart van het bedrijf: het is de basis voor hoe Looye tomaten kweekt. Deze ambitie vertaalt zich in het motto 'De smaak te pakken!'"

De komende periode zal de nieuwe huisstijl geleidelijk ingevoerd worden in alle communicatie-uitingen evenals de logo's bij de locaties in Naaldwijk en Burgerveen. Het nieuwe logo en de huisstijl zijn ontworpen door designbureau Brandnew in nauwe samenwerking met Looye.
 
Publicatiedatum: