Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe naam voor zachtfruitspecialist VitalBerry

Zachtfruitspecialist Vitalberry gaat per 1 februari 2016 verder onder de naam BerryWorld Europe. Op de Fruit Logistica presenteert het bedrijf zich in een gloednieuwe stand.

VitalBerry is in 2007 ontstaan uit een joint venture tussen de Britse zachtfruitspecialist BerryWorld en het Nederlandse zachtfruitteeltbedrijf Beekers Berries. Sindsdien heerst er een sterke verbondenheid en betrokkenheid tussen beide bedrijven. "Zowel VitalBerry als BerryWorld, evenals de overige aan BerryWorld gerelateerde bedrijven, maakten de afgelopen jaren een explosieve groei door. Om de aanhoudende groei in goede banen te leiden, hebben we gezamenlijk besloten om een nieuwe structuur en identiteit aan te brengen binnen de organisatie", verklaart het bedrijf. "Daarmee kan BerryWorld Group in Europa én daarbuiten op een sterke en consistente wijze naar buiten treden." Om deze eenheid en visie kracht bij te zetten heeft de directie van VitalBerry aansluitend daarop besloten om per 1 februari 2016 haar naam te wijzigen naar BerryWorld Europe.




De BerryWorld Group zal hiermee gaan bestaan uit BerryWorld Europe (VitalBerry), BerryWorld UK, BerryWorld Plus, BerryWorld Varieties, BerryWorld South Africa, BerryWorld Australia en PrepWorld. "Het nieuwe logo benadrukt niet alleen de samenwerking binnen de groep, maar ook de verbondenheid met de telers en relaties. De zeven elementen die samen de nieuwe identiteit vormen, symboliseren de zeven continenten, zeeën en wonderen en weerspiegelen het wereldwijde netwerk en de gedeelde ambities van de BerryWorld bedrijven. Met deze nieuwe identiteit maakt VitalBerry zich klaar voor de toekomst waarin ze zich verder zal profileren en haar geschiedenis binnen de BerryWorld Group uit zal bouwen onder de naam BerryWorld Europe.

Het team van BerryWorld Europe hoopt u tijdens de Fruit Logistica, die plaats zal vinden van 3 t/m 5 februari 2016 in Berlijn, te mogen begroeten op de gloednieuwe BerryWorld stand (hal 3.2, stand B-20).

Publicatiedatum: