Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Tesco viert begin Spaans citrusseizoen

AMT (onderdeel van de groep Munoz), Brits citrusspecialist, viert samen met Tesco het begin van het Spaanse citrusseizoen. Na het succes van de afgelopen jaren komen ze weer met een campagne naar Londen, waar ze een unieke Spaanse citrussapbar neerzetten op Old Spitalfields Market.

Tijdens het Spaanse seizoen werkt de retailer nauw samen met de gehele voorraadketen om zo de transporttijd van producten (van de teeltbedrijven naar de supermarktschappen) aanzienlijk te verkorten en de consument een verser assortiment te kunnen aanbieden.

Onderdeel van de campagne zijn sterke aanbiedingen en een specifiek verkooppunt in de supermarkt, met de tentoonstelling van verschillende citrusmerken. Vanaf vandaag, woensdag 25 november, zullen de tienduizenden bezoekers van Old Spitalfieds kunnen genieten van de producten uit Spanje.

Uit gegevens van Kantar blijkt dat de som uitgaven aan citrusfruit in het Verenigd Koninkrijk is toegenomen met £2,2 miljoen, waardoor de sector nu £726 miljoen waard is (de 52 weken tot aan oktober 2015). Spaanse citrus is goed voor meer dan 60% van de totale Britse marktverkoop en Spanje is nu de grootste exporteur van citrus op de Britse markt.

Voor meer informatie:
Jonathan Corbett
The Little Big Voice
Tel: +44 (0) 208 338 0188
Fax: +44 (0) 780 199 0092
Email: pressoffice@thelittlebigvoice.com
www.munoz.co.uk
Publicatiedatum: