Sweet Sensation seizoen van start
Ton van Wiggen met de eerste oogst
Onderscheidend
Sweet Sensation onderscheidt zich qua kleur en smaak ten opzichte van alle andere beschikbare peren. Naast Europa kon de peer tijdens de Asia Fruit Logistica afgelopen maand rekenen op een uitstekende ontvangst waardoor dit jaar volume geëxporteerd wordt naar deze nieuwe markt.
Sweet Sensation is wederom duidelijk herkenbaar aan de haar onderscheidende merkidentiteit. Met de slogan 'Love at First Bite' wordt dit seizoen een marketingcampagne gestart met winkeldemonstraties, on-pack promoties en verschillende advertenties. Hiermee worden de onderscheidende kenmerken van de peer nog sterker benadrukt bij zowel de retailer als consument.
Verpakkingen
De Sweet Sensation peer is verkrijgbaar in een een- of tweelaags gelegde verpakking met herkenbare Sweet Sensation doos en PLU sticker of verpakt per vier in een aantrekkelijke consumentenverpakking.
Product informatie
Voor product- en commerciële informatie kunt u terecht bij The Greenery
Ton van Wiggen, tel. +31 (0)180 656 945, e-mail: t.vanwiggen@thegreenery.com.