Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Groente en fruit bieden online kansen

Vers fruit en groenten treden snel toe tot de meest winstgevende en snelst groeiende productcategorieën als het gaat om online winkelen. Het is vrij nieuw in Verenigde Staten maar een rapport laat al zien dat het segment groeit en zelfs $25 miljard dollar kan bereiken in 2023.

Het nieuwe rapport van Rabobank's Food & Agribusiness Research and Advisory group (FAR) heeft als titel: "Online Produce-Potential Winners Act Early." Ze gaan verder met onderzoeken naar wat voor mogelijkheden er zijn om de e-supermarkt te beïnvloeden.

Roland Fumasi, Senior Analist bij FAR, zegt dat deze kansen rond de veranderingen veroorzaakt worden door de E-supermarkt. "Leden van de versproducten leveringsketen krijgen een kans om oplossing providers voor veel E-supermarkten te worden," zegt Fumasi. "Degenen die E-supermarkten helpen om hun doelen te bereiken, zullen de voordelen van deze snel groeiende kanaal oogsten." Het rapport gaat over de vier belangrijke gebieden van verandering veroorzaakt door E-supermarkten: Grotere online handelscontrole, nieuw kerncompetenties bij handel, virtueel onbeperkte ruimte en lagere kosten om consumenten te zoeken.

"Het is nog vroeg voor goedkeuring van de E-supermarkt in de VS", zegt Fumasi. " De huidige handel spelers zijn steeds meer aan het investeren in e-commerce modellen en brengen de supermarkt sector naar een omslagpunt. Progressieve producten leveranciers kunnen hier van profiteren niet alleen online, maar ook in de traditionele kanalen."

Publicatiedatum: