Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Italië: Trento's SFT onderdeel van Apofruit Italia

OP Apofruit Italia en S.F.T. (Società Frutticoltori Trento) tekenden onlangs de overeenkomst waarmee SFT onderdeel werd van Apofruit Italia.

"De overeenkomst zal een grote verandering met zich meebrengen voor de omzet van biologische appelen, zowel in Italië als in het buitenland. De totale productie, zo'n 4.000 ton, zal worden omgezet onder het merk Almaverde Bio," vertelt algemeen manager Ilenio Bastoni.

"Ook zal het akkoord leiden tot een rationalisatie van de kosten vanwege de samenwerking op het gebied van inkoop, logistiek en diensten. Maar het voornaamste is dat het onze positie binnen de biologische sector zal versterken en de resultaten van onze leden zal verbeteren. De overeenkomst versterkt bovendien onze concurrentiepositie op internationale markten, zoals het Midden-Oosten, Noord-Afrika, Azië en Zuid-Amerika." 

"Dit systeem is geschikt voor verschillende gebieden en producten. We behouden de identiteit van het bedrijf en de verbondenheid met het gebied door directe contacten tussen de structuur en de leden. En op hetzelfde moment profiteren we van de voordelen van grote innovatieprojecten."


Van links naar rechts: S.F.T. voorzitter Mauro Coser en algemeen manager Armando Paoli

Armando Paolo is het eens met de gezamenlijke doelen: "We zijn onderdeel van Apofruit geworden, omdat dit onze producten en vennoten een kans biedt op groei. De ontwikkeling van opkomende markten en merkbeleid vraagt samenwerking en het voeren van een strategie om onze doelstellingen te verwezenlijken."


Publicatiedatum: