Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Chiquita boekt success met Minions campagne

Chiquita Bananas gaat samenwerken met Universal Picture's in aanloop van de nieuwe Minions animatiefilm, die binnenkort gelanceerd zal worden. Er zullen stickers met Minion filmfiguren op de bananen worden aangebracht waarvan met een mobiele telefoon informatie kan worden gedownload waarmee prijzen kunnen worden gewonnen, zoals een reis naar Londen.

De marketingcampagne is bedacht door FunMobility. De campagne laat de mogelijkheden zien, die er zijn voor het adverteren op etenswaar. De samenwerking tussen Chiquita Bananas en de Minions film is goed bedacht: de Minions lijken qua uiterlijk op bananen en hun favoriete woord is 'banana'.

Fans kunnen met de appstickers scannen in verschillende winkels waar de bananen worden verkocht. Met elke gescande sticker kan een prijs worden gewonnen. In totaal kunnen er 32 stickers worden gescand.

Publicatiedatum: