Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

VK: Promotietour Pink Lady en Tenderstem

Om de groeiambities van zijn topmerken, Pink Lady en Tenderstem, kracht bij te zetten, heeft brandmarketing specialist Coregeo, geïnvesteerd in een campagne met alternatieve proeverijen, bedoeld om de consument te informeren, enthousiasmeren en om de verkoop te stimuleren.



De activiteiten maken onderdeel uit van de grootschalige nieuwe marketingcampagne voor zowel Tenderstem als Pink Lady en weerspiegelen de frisse uitstraling van beide merken.

Tenderstem zal te proeven zijn in een vintage foodtruck, voorzien van de merknaam. In juni en juli zullen er op toplocaties en horeca-evenementen in het Zuid-Oosten, proeverijen zijn met als thema 'date night', waaronder het Foodies Festival in Alexandra Palace.

Consumenten zullen hierbij uitgenodigd worden om hun ideale smaakbeleving te ontdekken door het uitzoeken van ingrediënten, die combineren met Tenderstem. Deze activiteit moet de consument laten zien hoe veelzijdig en eenvoudig Tenderstem toegepast kan worden. Getoond wordt hoe men eenvoudig smakelijke gerechten met deze topgroente op tafel zet, die een kruising is van Chinese kool en broccoli. Aan deze activiteit zijn receptideeën, social media-activiteiten en een pr-onderzoek verbonden.

Ook de Pink Lady-appelen gaan deze zomer op tournee met een door Twitter geactiveerde proeverijmachine, die zo'n 80.000 proefexemplaren van de Pink Lady Tweet Tree zal 'uitdelen'. Er is ook een Pink Lady promotieteam. Telkens wanneer een speciale prijswinnende appel uit de Pink Lady-Tweet Tree valt, kunnen consumenten een Snackisfactionprijs winnen. 


Coregeo is in 2015 van start gegaan met deze grootste campagne voor beide merken na eerst uitvoerig onderzoek te hebben gedaan. Begin dit jaar zijn gespecialiseerde bureaus in de arm genomen om hier door middel van advertenties, PR en proeverijen bekendheid aan te geven.

Beide promotietours zijn opgezet door TRO, het ervaringsmarketingbureau van Coregeo, dat het bedrijf al zeven jaar lang begeleidt met dit soort activiteiten.

Hoofd marketing van Coregeo, Michelle Toft: "Zowel Pink Lady als Tenderstem zijn zeer geschikt voor proefevenementen. We hebben tijdens eerdere campagnes ervaren dat als men de producten eenmaal heeft geproefd, men het ook zelf zal kopen. Dit jaar hebben we TRO de opdracht gegeven om een speelse campagne op te zetten die bij onze doelgroep in de smaak zou vallen terwijl ook onze voornaamste productkenmerken overgebracht worden."

Bezoek www.coregeo.co.uk om meer te weten te komen.

Voor meer informatie:
Kyla Flynn
MCG PR
Tel: +44 0113 307 0113
Email: kyla.flynn@mcgpr.co.uk
Publicatiedatum: