De activiteiten maken onderdeel uit van de grootschalige nieuwe marketingcampagne voor zowel Tenderstem als Pink Lady en weerspiegelen de frisse uitstraling van beide merken.
Consumenten zullen hierbij uitgenodigd worden om hun ideale smaakbeleving te ontdekken door het uitzoeken van ingrediënten, die combineren met Tenderstem. Deze activiteit moet de consument laten zien hoe veelzijdig en eenvoudig Tenderstem toegepast kan worden. Getoond wordt hoe men eenvoudig smakelijke gerechten met deze topgroente op tafel zet, die een kruising is van Chinese kool en broccoli. Aan deze activiteit zijn receptideeën, social media-activiteiten en een pr-onderzoek verbonden.
Ook de Pink Lady-appelen gaan deze zomer op tournee met een door Twitter geactiveerde proeverijmachine, die zo'n 80.000 proefexemplaren van de Pink Lady Tweet Tree zal 'uitdelen'. Er is ook een Pink Lady promotieteam. Telkens wanneer een speciale prijswinnende appel uit de Pink Lady-Tweet Tree valt, kunnen consumenten een Snackisfactionprijs winnen.
Coregeo is in 2015 van start gegaan met deze grootste campagne voor beide merken na eerst uitvoerig onderzoek te hebben gedaan. Begin dit jaar zijn gespecialiseerde bureaus in de arm genomen om hier door middel van advertenties, PR en proeverijen bekendheid aan te geven.
Beide promotietours zijn opgezet door TRO, het ervaringsmarketingbureau van Coregeo, dat het bedrijf al zeven jaar lang begeleidt met dit soort activiteiten.
Hoofd marketing van Coregeo, Michelle Toft: "Zowel Pink Lady als Tenderstem zijn zeer geschikt voor proefevenementen. We hebben tijdens eerdere campagnes ervaren dat als men de producten eenmaal heeft geproefd, men het ook zelf zal kopen. Dit jaar hebben we TRO de opdracht gegeven om een speelse campagne op te zetten die bij onze doelgroep in de smaak zou vallen terwijl ook onze voornaamste productkenmerken overgebracht worden."
Bezoek www.coregeo.co.uk om meer te weten te komen.
Voor meer informatie:
Kyla Flynn
MCG PR
Tel: +44 0113 307 0113
Email: kyla.flynn@mcgpr.co.uk