Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Samenwerking met Sesamstraat om fruitconsumptie te stimuleren

Oscar, uit Sesamstraat, heeft Guimarra onlangs geholpen om kinderen en hun ouders op te roepen meer verse producten te eten. Het bedrijf presenteerde zijn Nature's Partner Watermeloenen tijdens het jaarlijkse door Grocery Outlet gesponsorde "Freshtival", dat plaats vond van 5 tot 7 juni in een aantal regionale winkels van United Salad.


 

Giumarra levert Nature's Partner eat brighter! (Eet verstandiger!) watermeloenen met Oscar uit Sesamstraat op het label. Het label bevat ook een afneembaar, kindvriendelijk recept. Bovendien zijn de meloenen toepasselijk verpakt in een Sesamstraat eat brighter! container.

Ook levert Giumarra, met dank aan PMA en Sesame Workshop, bijbehorende eat brighter! kleurplaten. De kleurplaten moedigen kinderen aan om meer verse producten te eten. Drie weken lang kunnen zij in een tabel inkleuren welke groenten en fruit zij dagelijks gegeten hebben. Een voorlichtingsteam lichtte de doelstellingen van het eat brighter! programma toe.

Giumarra biedt de Sesamstraat verpakking aan bij watermeloenen, druiven en blauwe bessen en is van plan om deze lijn in de herfst met verdere producten uit te breiden.



Voor meer informatie:
Megan Schulz
The Giumarra Companies
Tel: +1 (213) 627-2900
Email: mschulz@giumarra.com
www.giumarra.com
www.naturespartner.com
 
Publicatiedatum: