Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
JD.com focust zich op online verkoop van agf

China: e-commerce bedrijf investeert €64 miljoen in FruitDay

JD.com, een Chinese e-commerce bedrijf en concurrent van Alibaba, heeft €64 miljoen geïnvesteerd in FruitDay, een bedrijf dat online verse producten verkoopt in China.

FruitDay importeert meer dan 80% van de producten die zij verkoopt en verwacht tegen het einde van het jaar 10 miljoen klanten te zullen bedienen, vier keer meer dan een jaar geleden.

"Wij delen de passie om consumenten de beste online winkelervaring te bieden. Hiermee vormen FruitDay and JD.com een sterk partnership om de Chinese online consument te bedienen, zegt Yaoyu Shen, de CEO van JD Mall.

Het bedrijf zal haar nieuw verkregen kapitaal investeren in infrastructuur en logistiek, nieuw management en business development. FruitDay zal ook gebruik kunnen gaan maken van JD.com's logistieke netwerk door heel China.


Publicatiedatum: