Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Cross-merchandising voor zoete uien uit Vidalia

Telers in Vidalia zijn optimistisch gestemd over het zoete uienseizoen, ondanks de regenval in april. "Zowel de kwaliteit als de sortering ziet er goed uit. We hebben genoeg volumes beschikbaar voor de zomerpromoties", vertelt John Shuman van Shuman Produce.



De vraag naar de zoete uien uit Vidalia komt vanuit de hele Verenigde Staten en Canada. Vidalia is goed voor 62% van de nationale verkoop van zoete uien. Dit seizoen is een speciale display ontworpen om de verkoop op de winkelvloer te ondersteunen in combinatie met andere producten als paprika's, tomaten, champignons, salades en vers vlees als rundvlees en kip. Deze vorm van cross-merchandising is volgens Shuman ideaal voor het barbecueseizoen.



Voor meer informatie:
Adam Brady
Director of Marketing
Shuman Produce
Tel:912.557.4477
Fax:912.557.4478
adam@shumanproduce.com
www.realsweet.com
www.howtospeaksouthern.com 
Publicatiedatum: