Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Start-up uit Berlijn

HelloFresh zet nieuwe standaarden voor e-commerce van voeding

De Berlijnse start-up HelloFresh zet nieuwe standaarden in de e-commerce van voedsel: binnen een jaar is de leverancier van kookboxen erin geslaagd om haar omzet de vervijfvoudigen en haar wereldwijde marktdominantie te vergroten. Het jonge bedrijf levert al vier miljoen maaltijden per maand. Dit maakt HelloFresh één van de meest succesvolle start-upbedrijven in Europa.


Dominik Richter, oprichter en CEO van HelloFres : "We willen een wereldwijd merk worden in de voedings- en levenstijlsector." Foto: HelloFresh GmbH

Regionale inkoop producten 
Momenteel biedt het bedrijf vers voedsel en bijbehorende recepten aan klanten in zeven landen. Het "Soft Subscription" model laat abonnees elke week de keuze om opnieuw te beslissen of ze een doos met drie of vijf gerechten willen, voor twee of vier personen. Ze kunnen kiezen uit kookboxen met of zonder vlees en een fruitdoos. Het bedrijf ontwikkelt zijn 15.000 geteste recepten uit in de HelloFresh-keuken samen met diëtisten. Er wordt altijd rekening gehouden met de beschikbare producten in het seizoen. HelloFresh verkrijgt alle producten via onafhankelijke en regionale leveranciers, waardoor het vervoer tot een minimum wordt beperkt. HelloFresh levert haar kookboxen aan haar klanten binnen een dag, gekoeld in speciaal geïsoleerde transportkisten. Er zijn vestigingen in Duitsland, Oostenrijk, Groot-Brittannië, Nederland, België, Australië en de Verenigde Staten. De marktintroductie in andere landen is al gepland voor 2015.

Voor meer informatie: www.hellofresh.de

Tobias Kitzbichler
HelloFresh Deutschland
Saarbrücker Str. 37a, 10405 Berlin
Tel.: +49 (0) 30 24088205
tobias.kitzbichler@HelloFresh.de
Publicatiedatum: