Schulp Voorjaarsactie uitverkocht
Jaap van Pijkeren van Schulp Vruchtensappen licht toe dat veel vers-specialisten het voordeel van deze actie inzien: 'Consumenten maken op doeltreffende wijze kennis met Schulp sappen dan wel met nieuwe smaakvarianten. Dit bevordert herhaalaankopen, waardoor deze actie een blijvend resultaat oplevert.'
Onder andere De Echte Groenteman John Bes in Nieuwe Niedorp heeft groot uitgepakt met de voorjaarsactie: 'Ik had 300 cadeauverpakkingen ingekocht en ook breed gepresenteerd in de winkel. Binnen een week was ik er al ruim 100 kwijt!'. Jaap van Pijkeren vertelt dat de actie ook goed is aangeslagen bij vele andere ondernemers. 'Vanaf het moment dat de voorverkoop begon, werd er gelijk volop besteld. We hebben de actieaantallen toen nog fors verhoogd, maar inmiddels zijn we helemaal uitverkocht! Gezien dit succes verwacht ik dat deze actie volgend voorjaar weer terugkomt, maar dan hopelijk zonder 'op=op' zodat we iedereen maximaal van dienst kunnen zijn.'
John Bes, van DEG John Bes in Nieuwe Niedorp.