Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fruitaankoop 35% hoger als prijs 20% daalt

Mensen kopen 35 procent meer fruit wanneer de prijs 20 procent daalt. Het effect van de prijsdaling heeft meer invloed op de aankopen van fruit dan op die van groenten. Op de verkopen van water en drankjes met weinig calorieën heeft een prijsverlaging geen effect. Dat blijkt uit onderzoek van de Australische Deakin University. 95 procent van de Australiërs eet niet voldoende groenten en fruit. In de studie werd gekeken op welke manier de consumptie van groenten en fruit te beïnvloeden valt. Dat schrijft NFO in haar nieuwsbrief naar aanleiding van publicatie van The Syndey Morning Herald

Bron: NFO Nieuwsbrief
Publicatiedatum: