Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Campagne voor Zwitserse groenten

De imagocampagne voor Zwitserse groenten die afgelopen jaar gelanceerd werd, is op 20 april opnieuw gestart met een postercampagne, meldt de Duitse website Fruchtnews.de. Sinds enkele weken zijn er namelijk weer dagelijks verse Zwitserse groenten op de markt verkrijgbaar. Maar niet alleen posters, ook tv-spots, online-campagnes en advertenties moeten de consument attenderen op de seizoensgroenten en de herkomst uit Zwitserland.

Met de slogan 'Schweizer Gemüse - auf jeden Geschmack zugeschnitten' (Zwitserse groenten - op elke smaak toegesneden) maakt het 'Verband Schweizer Gemüseproduzenten' vanaf 20 april 2015 in meerdere grote Zwitserse steden reclame door middel van posters. Eerst zullen er posters te zien zijn van sla, radijs en asperges en in de zomer volgen dan posters van wortelen, zomergroenten, tomaten en bloemkool. Daarnaast zal vanaf 27 april het reclamespotje 'Frühlingsgemüse' (voorjaarsgroenten) op tv en internet te zien zijn. Ook zullen er nog advertenties in kooktijdschriften komen te staan en zal de campagne tot in de herfst op verschillende beurzen, events en op Facebook uitgedragen worden.

Het doel van de campagne is om de consumenten te wijzen op de voordelen en de versheid van Zwitserse groenten.

http://fruchtnews.de/eine-geballte-ladung-schweizer-gemuese

Publicatiedatum: