Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

VK: evenement over het belang van een goede verpakking

De doorslaggevende factor in de aankoop van een product is de kwaliteit van de binnenkant van een product. Maar de buitenkant kan veel over de binnenkant vertellen. Daarom organiseert verpakkingsproducent Amcor een evenement om AGF ondernemers te laten zien dat de verkoop kan stijgen door aandacht te geven aan de verpakking. James Beresford-Wylie van Amcor: "Door de buitenkant aantrekkelijk te maken, halen we klanten sneller over tot de aankoop van het product."




Het evenement vindt plaats op 16 april in Tewkesbury (VK). James en zijn collega's presenteren hun bevindingen aan de hand van casestudies. Paul Jenkins van The PackHub presenteert de laatste trends in de verpakkingssector. James: "In economisch zware tijden zie je dat de focus ligt op het verminderen van kosten. De laatste tijd zie je dat ondernemers verder kijken dan de verpakkingskosten en zich richten op de totale kosten. De kosten voor een goede verpakking zijn uiteindelijk lager dan de kosten van overschot. Dit verschil is zelfs precies te berekenen met onze tool."

Nieuwe ontwerpen en technieken dragen ook bij aan het promoten van een merk. James: "Uiteindelijk proberen we de klanten een goed gevoel mee te geven. Al is de buitenkant nog zo goed, de klant herhaalt de aankoop niet als de kwaliteit slecht is."

Voor meer informatie:
Karen Quirchove
Amcor
Tel: +33 6 07 11 22 86
karen.quirchove@amcor.com
 
Publicatiedatum: