Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Sterke groei voor internetretailer Ocado

Ocado heeft een goed resultaat behaald met een sterke groei in zowel omzet als in ordergrootte. In de 12 weken tot 22 februari 2015 steeg de bruto verkoop met 15,2% tot £ 252 miljoen (€354 mln). De ordergrootte steeg grotendeels in lijn met de omzet met 18,1%. De groepsomzet, waar ook de verkoop in samenwerking Morrisons toe behoort, is gestegen met 19,2% tot £ 271 miljoen (€381 miljoen). Dit is in lijn met de omzetgroei die is gerealiseerd in 2014. Deze samenwerking heeft al een miljoen orders opgeleverd voor Morrisons en biedt potentieel voor verdere groei. 
Publicatiedatum: