Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Ambrosia appelen grote hit tijdens Oscar-uitreiking

Ambrosia appelen hebben veel bekendheid gekregen vorige week tijdens de uitreiking van de Oscars. De appelen waren het enige verse product in de €150,- kostende cadeautas die aan de genomineerden werd uitgedeeld. "We waren ongelooflijk verrast hoe vaak onze appelen werden genoemd in de pers na de Oscars", zegt Steve Lutz, vicepresident van Columbia Marketing International. "In de cadeautassen, die duizenden euro's hebben gekost, was het echt opmerkelijk hoeveel aandacht onze appelen hebben gekregen".


 
De USA Today, New York Daily News, Good Morning America en CNBC hebben allemaal de doos met Ambriosia appelen besproken in hun nieuwsberichten. Er wordt geschat dat in totaal meer dan 20 miljoen mensen van de appelen hebben gehoord via de Oscarcampagne. De appelen werden aan de filmsterren gegeven in handgemaakte antieke houten dozen.

Voor meer informatie:
Steve Lutz
Columbia Marketing International
stevel@cmiapples.com
Publicatiedatum: