" we="" kwamennaar="" de="" fruit="" logistica="" met="" een="" showcase="" van="" onze="" nieuwe="" verpakkingsfaciliteit.wij="" exporteren="" momenteel="" ongeveer="" 500="" containers="" en="" veronderstellen="" nieuwefaciliteit="" ons="" toelaat="" om="" dat="" volume="" te="" verdubbelen.="" het="" is="" onderdeel="" eenstrategische="" uitbreidingsplan,"="" stelt="" edgar="" medina,="" eigenaar="" commercieel="" managervan="" tropi="" foods.
" inhet="" begin="" was="" onze="" grootste="" markt="" de="" verenigde="" staten,="" maar="" nu="" we="" zijn="" gegroeid,gaat="" meer="" dan="" 50%="" van="" wat="" produceren="" naar="" europa.="" daar="" tonen="" consumenteninteresse="" in="" producten",="" vertelt="" <="" span="">Medina. "Onzeproductie is niet alleen gericht op de uitbreiding van het volume, maar ook op kwaliteit.Het bewijs hiervan is dat wij met trots een van de eerste 50 bedrijven zijn diede 'Essential Costa Rica'-certificering ontvangen; een nieuw merk dat isontstaan als initiatief om een agglomeraat van bedrijven te creƫren die productenvan hoge kwaliteit op een ecologisch verantwoorde en transparantewijze produceren," aldus Medina.
Edgar Medina
TROPIFOODS
T: +506 2473 2300
emedinam@tropifoods.com
Institutional Video