Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Remco de Boer verklaart visie Sous Fresh:

"Groenten en fruit in de hoofdrol op het Duitse menu"



Tholen - PeDe introduceerde tijdens de Fruit Logistica haar nieuwe bedrijfsnaam Sous Fresh aan haar relaties. Gedurfd, omdat deze onderneming al meer dan 70 jaar onder de oude naam actief was in de AGF-sector. De leverancier van groothandelaren, foodservicebedrijven en gastro-leveranciers wil niet alleen garant staan voor betrouwbare leveringen en eerste klasse producten maar ook voor dagelijkse inspiratie, bijvoorbeeld door het dagelijks informeren van haar klanten over bijzondere producten of innovatieve trends. "Opdat groenten en fruit dié rol kunnen spelen die haar toekomt, de hoofdrol", benadrukt directeur Remco de Boer.



Kerncompetenties
"Wij zijn Sous Fresh." Met deze woorden presenteerde Remco de Boer de nieuwe naam in een nieuw jasje met een nieuwe bedrijfsvisie tijdens een exclusief VIP-event aan de vooravond van de Fruit Logistica en Berlijn in het bijzijn van zeventig genodigden uit de AGF-sector. Sous Fresh wil zich profileren als een inspirerende trendsetter. "Deze relaunch is geen facelift. Wij willen laten zien dat wij onze klanten naast de uitstekende producten nog veel meer noviteiten kunnen bieden: inspirerende producten, innovatieve ideeën en individuele service. Nadrukkelijker dan in het verleden zetten we onze kerncompetenties en meerwaarde op de voorgrond."


Lucien de Wit en Remco de Boer

"We willen met nieuwe producten, verrassende smaken, spannende concepten en creatieve bereidingsmethodes de koks verrassen. Met niet-alledaagse producten van het nieuwe label 'Chefs Inspiration' dagen we het creatieve vermogen van onze klanten uit. Het kan daarbij gaan om vergeten groenten, onbekende gewassen, exotische delicatessen, maar ook regionale lekkernijen. Op die manier wordt Sous Fresh de culinaire sparringpartner van de professionele kok, die meer wil dan alleen groente en fruit. "Wij willen de verhouding op het Duitse menu veranderen. In de toekomst moet de verhouding 80% groente en nog 20% vlees of vis worden. Groenten en fruit verdienen de hoofdrol!, verduidelijkt de Boer.


Paul van Groningen en Remco de Boer delen wasabi uit tijdens de beurs

Voor meer informatie
Sous Fresh B.V.
Venrayseweg 122D
5928 RH Venlo
T +31 77 3230233
F +31 77 3230299
r.deboer@sousfresh.com
www.sousfresh.com