Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Special Fruit vernieuwt huisstijl en verpakkingen Berry Fresh

Tholen - Tijdens Fruit Logistica 2015 presenteerde Special Fruit haar nieuwe huisstijl voor BerryFresh. Vanaf half april zullen de producten beschikbaar zijn met het nieuwe roze logo en het groene kroontje erboven. Dit vertelt Sarah Hellemans. "We vinden vernieuwing erg belangrijk in ons bedrijf en innoveren jaarlijks op diverse gebieden zoals variëteiten en verpakkingen."


Aardbeien en blauwe bessen op de Fruit Logistica

Roze en groen

Een deel van de zachtfruitverpakkingen zijn veranderd. "De meest opvallende is de snackverpakking voor blauwe bessen. Het is een beker met een afneembaar deksel. Door de verpakking heen kun je het fruit nog goed zien. Door de nieuwe roze kleur ziet het er weer frisser en jonger uit en de combinatie met een groene achtergrond maakt het 'healthy'. Met dit nieuwe design spelen we in op het gezondheidsbewustzijn van de consument. Het nieuwe logo krijgt een kroontje erboven op. Dit misstaat niet bij de royale rode vruchten, die in de verpakking zitten. Boven het kroontje zit een handje. Dit handje zie je ook terug bij ons merk BestChoice. Het houdt in dat alles voorzichtig met de hand geplukt is."



Hersluitbaar
Sarah vertelt dat Special Fruit bij de grotere verpakkingen van blauwe bessen (vanaf 300 gram) een hersluitbare verpakking introduceert. "Het is een topseal-verpakking waarbij je een deel van het plastic open en dicht kan doen. De verpakking kan zo vaak mogelijk worden gesloten en weer geopend als wenselijk is. Voor grotere verpakkingen is dat zeker een toegevoegde waarde. Zo hoeft niet alles in één keer opgegeten te worden en blijven de producten langer houdbaar."



Voor meer informatie:
www.specialfruit.be