ChainPoint breidt Fresh.Point uit met geavanceerde analytics module
Fresh.Point residumonitoringsplatform
Fresh.Point is een residumonitoringsplatform voor de groothandel en internationale groeten- en fruithandelaren in de Europese sector. Het verbindt handelaren met de voedsellaboratoria en ondersteunt de workflow van het toewijzen, rapporteren en analyseren van productmonsters. Het platform werd ontwikkeld in samenwerking met een consortium van internationale handelaren en groothandelaren in de Europese groenten en fruit sector, waaronder Univeg, Gemüsering en Andretta. Enkele recente nieuwe gebruikers van Fresh.Point zijn Capespan Continent NV en Cobana Fruchtring.
Klik hier voor een uitvergroting
Op dit moment gebruiken al meer dan 400 gebruikers het Fresh.Point systeem om hun processen voor productmonsters te beheren en verbeteren.
Delen van geanonimiseerde gegevens over residuen
Door het delen van de online infrastructuur en functionaliteit, het delen van kennis en geanonimiseerde gegevens, kunnen gebruikers van Fresh.Point belangrijke inzichten verkrijgen en gelijktijdig hun kosten met betrekking tot residucontroles verlagen. Analyse en analytics in Fresh.Point Fresh.Point bevat een ingebouwde automatische analysefunctie, die gebruikers inzicht geeft in hun leveranciers, de herkomst van producten en trends in residuen over langere tijd. De nieuwste toevoeging aan Fresh.Point is een module genaamd Fresh.Point Analytics die managers in staat stelt om, ook zonder datamining deskundigheid, gegevens van elke denkbare invalshoek te bekijken en nieuwe kansen te ontdekken.
Voor meer informatie:
ChainPoint GmbH
Dr. Alexander Ellebrecht
T. +49 (0)228 26 734 85 E.
a.ellebrecht@chainpoint.com
www.chainpoint.com