Innovaties bij RedStar op Fruit Logistica
De stand bevat een uitgebreide tomatenpresentatie (met haar acht soorten) waar boven de nieuwe corporate bedrijfsfilm wordt getoond. Aan de andere zijde wordt het moderne tomatenschap gepresenteerd en gesegmenteerd op gebruik. RedStar baseert de categorieaanpak op shopperinzichten. Met moderne innovatiezuilen laat RedStar zien dat ze op verschillende gebieden weet te innoveren: zowel seizoensverpakkingen en thema's als partnerships en kidsmarketing zijn mogelijk bij RedStar.
Hoe kunt u de tomatencategorie laten groeien? RedStar investeert in kennis over de categorie, consument en shopper. Hiermee zorgen we voor de know-how om de omzet van de categorie te laten groeien. Een duidelijke segmentatie en presentatie van tomaten is hier een onderdeel van. Op de beurs laten we dit graag aan u zien. Uiteraard zoeken we graag de aansluiting met onze kennis op uw formule om samen met u een categorieaanpak te ontwikkelen, die leidt tot omzetgroei!
Hal 3.2 – stand B-19.