Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Promotiecampagne Junami van start

Junami is het jaar 2015 goed begonnen. De promotiecampagne van Junami is van start gegaan met een Abri, televisie, rumoer op de winkelvloer en allerlei winacties met sportieve prijzen.



Kwaliteit
"De nieuwe oogst Junami is dit jaar wederom met veel zorg geteeld en geplukt. De appelen hebben een mooie rode kleur en de oogst is uitstekend van kwaliteit. De Junami fruittelers hebben met hun inzet, kennis en kunde voor deze sappige en knapperige appel gezorgd. De hoeveelheid is zoals verwacht met een geplande groei ten opzichte van vorig jaar."

Promotie middels veel actie!
Door alle gezamenlijke promotionele inspanningen worden miljoenen consumenten in Nederland meerdere keren bereikt. En dat is ook noodzakelijk: De doelstelling is namelijk het verhogen van de naamsbekendheid van Junami en uitleg geven aan de slogan "Have a Junami break", om zo meer Junami appels te verkopen.

De aftrap van de Junami marketingcampagne vond 2 weken geleden plaats. Met een groot Abri billboard langs de A2 bij Zaltbommel, benadrukt Junami dat zij ook voor onderweg een ideale break is. Ruim 1,3 miljoen mensen zijn op deze drukke weg bereikt met de slogan "Have a Junami Break".

Vervolgens wordt eind januari de aandacht van de consumenten op de winkelvloer getrokken via de Junami Schaatsactie. Van 26 januari tot en met 15 februari maakt iedereen dagelijks kans op 2 gratis toegangskaartjes voor de IJsbaan en wekelijks kans op een paar Nijdam schaatsen.

Dit jaar wordt wederom via televisie gewerkt aan de bekendheid van het merk en de slogan van Junami. De Junami spot wordt in week 10 en 11 aan het brede kijkerspubliek van RTL4 getoond. Voor, tussentijds en na de uitzendingen van Goede Tijden Slechte Tijden en RTL Boulevard wordt een 5-seconden-durende reclame spot van Junami uitgezonden.

Daarnaast herhaalt Junami in week 17, 18, 19 de Junami's BREAKBOXWEKEN op Facebook.comjunamibreak. Na een succesvolle actiecampagne in 2014, is besloten om deze actie te herhalen in 2015. Consumenten kunnen wekelijks een sportieve breakbox winnen, met allerlei attributen voor het uitoefenen van een sport, zoals fitness, beach volleybal of voetbal.

In de maand mei gaat Junami een verrassing mee verpakken, bij alle verpakte Junami appels. In week 20 en 21 wordt iedere "verpakte Junami"-aankoop van de consument direct beloond met een duurzaam en handig kado.

Junami, de ideale break
Junami is de ideale break voor tussendoor; of je nu aan het sporten bent, of aan het werken, op een feestje bent of helemaal opgaat in een film. Zo zijn er veel Junami break momenten op te noemen. Deze momenten zullen tijdens de Junami promotie campagne volop worden benadrukt. Want na een Junami break is je dorst gelest en ben je weer helemaal fit.

Publicatiedatum: