Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Britse kruiden krijgen nieuw imago

De British Herb Trades Assocation (BHTA) lanceert bijna gelijktijdig met zijn jaarlijkse conferentie een nieuwe website. Ook introduceert de vereniging een nieuw logo, dat het oorspronkelijke logo, dat al sinds de oprichting gebruikt werd, vervangt. 

Het project werd geleid door Mathew Prestwich: "De BHTA bestaat nu 35 jaar en biedt zijn leden niet alleen hulp en advies, maar ook waardevolle technische informatie en marketingondersteuning. De vereniging begint nu aan een nieuwe fase en we hebben onszelf vernieuwd om er zeker van te zijn dat we zoveel mogelijk telers, leveranciers en kenniscentra in de kruidenmarkt aan boord krijgen." 

De nieuwe website bevat details over verschillende onderwerpen van culinaire en essentiële oliën tot potten voor tuincentra. Ook is er een seizoensoverzicht te downloaden en kunnen consumenten er ruim 20 lekkere recepten met kruiden vinden. 

"Het is belangrijk dat we met de tijd mee gaan," zegt voorzitter Nigel Stangroom. "We zijn een levendige, moderne sector, die via retailers, voedingsdiensten en ingrediënten in veel maaltijden topkwaliteit levert aan consumenten. Ons nieuwe imago en de website weerspiegelen dat."

Voor meer informatie: new website.

Publicatiedatum: