Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Britse kruiden krijgen nieuw imago
De British Herb Trades Assocation (BHTA) lanceert bijna gelijktijdig met zijn jaarlijkse conferentie een nieuwe website. Ook introduceert de vereniging een nieuw logo, dat het oorspronkelijke logo, dat al sinds de oprichting gebruikt werd, vervangt.
Het project werd geleid door Mathew Prestwich: "De BHTA bestaat nu 35 jaar en biedt zijn leden niet alleen hulp en advies, maar ook waardevolle technische informatie en marketingondersteuning. De vereniging begint nu aan een nieuwe fase en we hebben onszelf vernieuwd om er zeker van te zijn dat we zoveel mogelijk telers, leveranciers en kenniscentra in de kruidenmarkt aan boord krijgen."
De nieuwe website bevat details over verschillende onderwerpen van culinaire en essentiële oliën tot potten voor tuincentra. Ook is er een seizoensoverzicht te downloaden en kunnen consumenten er ruim 20 lekkere recepten met kruiden vinden.
"Het is belangrijk dat we met de tijd mee gaan," zegt voorzitter Nigel Stangroom. "We zijn een levendige, moderne sector, die via retailers, voedingsdiensten en ingrediënten in veel maaltijden topkwaliteit levert aan consumenten. Ons nieuwe imago en de website weerspiegelen dat."