Zuidkoop bouwt 4.300m² stands op de Fruit Logistica in Berlijn
De grootste taak van Zuidkoop is het in de spotlights zetten van de Nederlandse tuinbouwsector in Berlijn. Dat doet het bedrijf door het 3.000m² grote Holland Fresh Group paviljoen neer te zetten.
Ca. 130 Nederlandse bedrijven presenteren vanuit dit paviljoen hun assortiment en innovaties. De identiteit van de deelnemende bedrijven komt sterk naar voren door de unieke ontwerpen waarin productpresentatie en communicatie centraal staan. Tegelijkertijd vormt het paviljoen een krachtig geheel met een duidelijk Nederlandse uitstraling. Dat uit zich in kleurgebruik, productbeelden en productverwerking.
Naast het Holland Fresh Group Paviljoen bouwt Zuidkoop nog eens 1.300m² aan individuele stands. Een groot aantal vierkante meters is gereserveerd voor bekende bedrijven in de agrarische sector als Nature's Pride, Beekenkamp, Kubo, Looije tomaten, Coolfresh, Enza Zaden, Roveg etc.
Logistiek is het project een grote operatie. Zo reist het bedrijf in etappes met 100 medewerkers af naar Berlijn voor de opbouw en de afbouw van deze beurs. Daarvoor zijn 124 vliegtickets en 534 hotelovernachtingen geboekt. De standbouwmaterialen worden in maar liefst 34 trailers naar Berlijn vervoerd.
Voor meer informatie:
Zuidkoop
Annemiek van Geest:
0174 – 514666
zuidkoop@zuidkoop.nl