Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Inkoop vers fruit essentieel voor Poolse Fructofresh

Het inkopen van vers fruit is belangrijk voor de Poolse producent van verse fruitsalades, Fructofresh, omdat de kwaliteit en houdbaarheid van hun producten afhankelijk is van het verkrijgen van de juiste kwaliteit fruit bij telers over de gehele wereld.

 

Om ervoor te zorgen dat het fruit aan de hoge eisen van veiligheid en kwaliteit voldoet, werkt Fructofresh alleen met telers waarvan hun producten met het keurmerk GlobalGAP zijn gecertificeerd. 
 

"Ik ging naar Costa Rica om ananassen en meloenen te kopen, maar ook naar Peru, Brazilië en Chili," stelt Rafael Zwonski van Fructofresh. "Het is heel belangrijk om het fruit direct van de telers te kopen, want dan heb je meer controle over het volume en de kwaliteit van het fruit. Daarbij kun je de klanten een betere prijs bieden." Fructo Fresh koopt ook meloenen uit Spanje, Italië en Griekenland en citrus uit Zuid-Afrika, Zuid-Amerika en Europa. Het bedrijf verwerkt de ananassen, meloenen en citrus in fruitsalades. De salades, die variëren in grootte van 150 ml tot 10 liter, worden verkocht in supermarkten, hotels, restaurants en cafés.
 

 
 

Contactinformatie:
Rafael Zwoinski
Fructofresh Group
Tel: +48 68 359 02 05
Email: purchase@fructofresh.com
www.fructofresh.com
 
Author: Yzza Ibrahim / Carlos Nunez
Publicatiedatum: