Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Campagne Sicher ist Lecker slaat nog steeds aan

Onlangs zijn de resultaten van de campagne 'Sicher ist Lecker' in Duitsland gemeten. Deze voorlichtingscampagne is gestart na de Ehec crisis in 2011 met financiering van de EU en het PT.

Doel is het vertrouwen van Duitse consumenten in glasgroenten te herstellen. Het veilige gevoel ten aanzien van glasgroenten is na een forse stijging in 2013 in 2014 met 70% nagenoeg gelijk gebleven. Consumenten, die kennis hebben genomen van de campagne, beoordelen glasgroenten veiliger dan consumenten die deze niet hebben gezien.

In 2014 kent 32% van de doelgroep spontaan een print-uiting van de campagne, 20% een online-uiting en 13% een PR-uiting.

De resultaten van deze campagne zijn jaarlijks gemeten en onlangs zijn de resultaten van 2014 bekend geworden, klik hier.


bron: Frugi Venta
Publicatiedatum: