Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Aedes Verzekeringen wint All Day Long-award 2014

Aedes Verzekeringen – met kantoren in Oudenaarde, Gent en Namen – wint de All Day Long-award 2014 special edition. Ambassadrice van de campagne All Day Long, Kim Gevaert, overhandigde de trofee. De werknemers werden ook getrakteerd op een lunch met groentehapjes en fruit. All Day Long is een initiatief van de Belgische telers van groenten en fruit en wil iedereen aansporen om meer groenten en fruit te eten, ook op de werkvloer.

Met de campagne All Day Long willen de Belgische telers van groenten en fruit particulieren en bedrijven stimuleren om meer groenten en fruit te eten, en dit op tal van momenten doorheen de dag. Want groenten en fruit, da's de klok rond genieten!
De campagne is zichtbaar in de verkooppunten dankzij het campagnelogo en de bijhorende klokjes op de verpakkingen en op affiches en dergelijke. Dankzij de steun van de Europese Unie krijgt de campagne extra slagkracht.

All Day Long beloont jaarlijks een bedrijf dat speciale aandacht schenkt aan groenten en fruit van bij ons op de werkvloer. Met het importverbod van Rusland op tal van Europese landbouwproducten, waaronder ook groenten en fruit, in het achterhoofd vroegen we de deelnemende bedrijven dit jaar om aan te geven wat zij doen om onze inlandse groenten en inlands fruit extra in de schijnwerpers te plaatsen.

De inzending van Aedes Verzekeringen overtuigde de jury. Dit dynamische bedrijf met 30 werknemers, verspreid over kantoren in Oudenaarde, Gent en Namen, kreeg de All Day Long-award op 25 november overhandigd door Kim Gevaert, ambassadrice van de campagne. Het campagneteam van All Day Long streek neer in de zetel in Namen en trakteerde de medewerkers op een gezonde lunch met groentehapjes en vers fruit. Voor alle aanwezige werknemers was er ook nog een goodiebag.



Katrien Vanden Bulcke, gedelegeerd bestuurder van Aedes Verzekeringen, verwoordt waarom zij de welverdiende winnaar zijn van de All Day Long-award 2014. "Bij Aedes geloven we in een gezonde geest in een gezond lichaam. We zetten onze medewerkers aan om elke week een aantal uur te sporten en voorzien daarvoor alle faciliteiten: douches, sauna's, zelfs 2 personal coaches die hen bijstaan in hun sporttraject. We denken dat je pas kan zorg dragen voor anderen als je ook zorg draagt voor jezelf."

Met die mentaliteit zette Aedes Verzekeringen ook een solidariteitsactie voor de Vlaamse fruittelers op poten. "Toen het Russische embargo inging, hebben we meteen beslist om actie te ondernemen. We wilden de Vlaamse fruittelers een hart onder de riem steken. Bovendien kunnen we ons helemaal vinden in de gezonde filosofie van fruitsnacks op het werk!" En zo stond op een dag bij elk van de makelaars van Aedes Verzekeringen een koerier op de stoep met 25 kg appels en peren. De makelaars konden zelf beslissen wat ze met het fruit deden: schenken aan een school, een rusthuis of zelf opeten natuurlijk. In totaal gingen ruim 9000 kg appels en peren de deur uit.
Publicatiedatum: