Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuw prijsoffensief AH: 800 producten omlaag

Marktleider Albert Heijn verlaagt vanaf dinsdag circa 800 artikelen in prijs. Hoewel de keten zelf summier reageert, bevestigen winkels in het land 'ruim twee maal zoveel stickers' te hebben ontvangen. Franchisers reageren negatief op het nieuwe offensief.

De campagne kan in de supermarktbranche een nieuwe prijzenslag ontketenen, denken marktexperts. Het nieuws over de massale prijsverlagingen werd dinsdag gemeld door supermarktwatcher Gerard Rutte, die geen goed woord over heeft voor de strategie van AH. "Hoe dom kun je het bedenken, maar Albert Heijn heeft vannacht de prijzen van ruim 800 producten in prijs verlaagd. Is er dan zoveel paniek in Zaandam, dat ze helemaal niets anders meer kunnen bedenken?", schrijft Rutte in de hem kenmerkende stijl op zijn supermarktmedium Uw Supermarkt.
Publicatiedatum: