Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Accenture Innovation Awards

Absorptieplaatje voor zachtfruit naar finale

Depron uit Weert is met haar absorptieplaatje voor zachtfruit doorgedrongen tot de finale van de Accenture Innovation Awards. Samen met 4 andere concepten, overgebleven uit 180 innovaties in de categorie Consumer Products & Services, zal Depron op 14 november gaan strijden om de prestigieuze blauwe tulp. Ook dingt Depron nog mee naar de publieksprijs voor de innovatie met de meeste publieksstemmen.



Tijdens de centrale jurybijeenkomst die plaats vond in de Amsterdam ArenA werden de winnende concepten uit de voorrondes door een 15 koppige jury bestaande uit professionals die werkzaam zijn in het bedrijfsleven en de overheid beoordeeld op innovatie, potentie en succes.
Het absorptieplaatje voor zachtfruit, dat zorgt voor een significant langere houdbaarheid, maakte zo veel indruk dat Depron op hét jaarlijkse innovatie evenement van Nederland haar vinding mag presenteren. De finale wordt vrijdag 14 november georganiseerd in DeFabrique te Utrecht.

Accenture reikt de Blauwe Tulp jaarlijks uit aan de meest innovatieve producten, diensten en verdienmodellen uit de Nederlandse markt. Daarnaast brengen de Innovation Awards startups, multinationals, universiteiten, investeerders en andere relevante partijen bij elkaar om innovatie te stimuleren en te versnellen.
Publicatiedatum: