Instore-promotions met Nergi bij super- en hypermarkten
Jean Pierre Caruel, marketingmanager van Nergi, geeft aan dat als consumenten Nergi hebben geproefd, 87% daarvan deze ook daadwerkelijk aanschaft. De nadruk ligt ook op de digitale interactie tussen consumenten en Nergi. Nergi richt zich veel op consumenten die regelmatig actief zijn op sociale netwerken. Onze Facebook-pagina is een uitstekende gelegenheid om de product-eigenschappen te promoten, video's te laten zien en reacties te verzamelen. "We hebben bewust gekozen voor een vleugje humor en de fans vinden dat geweldig!", aldus Jean Pierre.
Nergi wordt met name geteeld in Zuid-West Frankrijk met behulp van duurzame landbouwtechnieken. Nergi is niet groter dan een druif met een gladde, fijne eetbare schil. Het vruchtvlees is vergelijkbaar met de groene kiwi, zoet en licht pittig. De kiwibes is een lekkere snack voor tussendoor en rijk aan vitamine C. Het product is in de winkel van september tot november en wordt verkocht in schaaltjes van 125 gram.
Nergi wordt vermarkt door Prim'land (Frankrijk), Fruitworld (Nederland) en Ortofruit Italia (Italiƫ)
www.nergi.info/nl