Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Jumbo, Lidl en Nettorama winnen klanten

Op jaarbasis is 85.8% van de Nederlandse huishoudens klant bij Albert Heijn. In vergelijking met 2012 winnen vooral Jumbo, Lidl en discounter Nettorama klanten.

De winnaars op het klantenfront komen bovendrijven in de wekelijks supermarktken-getallen die marktvorser GfK publiceert. Een nadere beschouwing leert dat de afgelopen twee jaar vooral Jumbo, Lidl en discounter Nettorama hun aantallen primaire klanten hebben zien toenemen. AH staat nog steeds stevig aan kop met een bezoekersgraad van 85.8% onder Nederlandse huishoudens.


Bron: Levensmiddelenkrant
Publicatiedatum: