Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




PLUS neemt versgarantie op als formule-uitgangspunt

Supermarktketen PLUS start 7 september met een AGF-campagne waarin de klant de garantie krijgt dat alle groente en fruit altijd vers en van topkwaliteit zijn. Deze versgarantie geldt niet alleen tijdens de AGF-campagne, maar is opgenomen als formule-uitgangspunt. De boodschap aan de klant luidt: 'Bij PLUS checken we onze groente en fruit de hele dag door op versheid. Dus wat u ook pakt, het is altijd gegarandeerd vers. Bent u niet tevreden? Laat het ons weten, dan geven wij u een nieuw product of u krijgt uw geld terug.'

Het is voor het eerst dat PLUS de versgarantie op een dergelijke manier onder de aandacht brengt. Eric Leebeek, commercieel directeur PLUS: "Bij een servicesupermarkt zoals PLUS, kan de klant er altijd van uitgaan dat de versgarantie wordt geboden. Vanaf komende week is dit een landelijk uitgangspunt en brengen wij dit actief onder de aandacht bij onze klanten. Wij gaan voor topkwaliteit en met de versgarantie willen wij de klant overtuigen van de kwaliteit waar wij voor staan. Dit past bij ons streven om de beste servicesupermarkt van Nederland te worden".

Niet tevreden? Geld terug

Om de topkwaliteit waar te maken en garanties te kunnen geven zijn verschillende stappen gezet, ook aan de achterkant. Denk aan aangescherpte productspecificaties en controles, n intensiever kwaliteitsoverleg met de hele keten. Op de winkelvloer worden de groente en het fruit de hele dag gecheckt door de AGF-medewerkers. Is de klant niet tevreden over de kwaliteit van de groente of het fruit dat zij bij PLUS heeft gekocht, dan wordt gekeken naar een oplossing. Dit kan een nieuw product zijn, of de klant krijgt het aankoopbedrag retour.

AGF-campagne

De AGF-campagne van PLUS start op 7 september en loopt drie weken. Tijdens de campagne heeft PLUS elke week scherpe AGF-aanbiedingen. In deze periode wordt de versgarantie onder de aandacht gebracht met een tv- en radiocommercial, op de winkelvloer, in de folder en magazines en op plus.nl. Na deze campagneperiode blijft de versgarantie als vast onderdeel van de formule.


bron: PLUS

Publicatiedatum: 2-9-2014

 



 

Reacties:


Het vasthouden van product is niet uitgevonden door Kompany. Maar door de vroegere Kompany het Komosa team samen met Pamosa toen de grootste manipuleerde clubs.
Zal nu met de zelfde voormannen niet anders zijn.


verkoper, venlo - 4-9-2014 10:24:41


Waarom doet dan juist Kompany zo moeilijk als er gevraagd wordt naar een niet-gecodeerde L-code op hun komkommers? Volgens mij is het vasthouden van product en het manipuleren van prijzen door Kompany en zijn telers uitgevonden.
Inkoper, Venlo - 3-9-2014 18:37:49


Goed initiatief. Wel zeker weten dat het vers is en niet al dagen in de koeling bij een handelspartij die de prijzen manipuleert en produkt vast houdt. Vers vanuit de teler, vers in het schap en geen opslag. Productiedatum op elk product..., Wat zou dat veel kunnen uitmaken. Goed voor de teler en goed voor de consument
komkommer, Limburg, Limburg - 3-9-2014 12:06:05


Hieruit maak ik op dat "vers" volgens PLUS gelijk staat aan topkwaliteit? De vraag die ik PLUS dan zou willen stellen is: wat is de PLUS definitie van "vers" en wat verstaat PLUS onder topkwaliteit? En Hoe verhoudt "vers" zicht dan tot een, op houdbaarheid gerichte, THT? Ik zal de PLUS helpdesk eens om uitsluitsel vragen...
S. Spruit, Utrecht - 2-9-2014 15:40:42


Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: