Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
vol met Pink Ribbon watermeloenen MelopUp
Grootste fruitdisplay ter wereld
Records zijn bedoeld om verbroken te worden. Daarom werkten CubFoods en Robinson Fresh deze zomersamen om een plaats in het Guinness World Record te bereiken voor het grootste Fruit Display. Het display was ongeveer 1.500 vierkante voet (ca 140 m2) in oppervlakte zijn en ongeveer 10.200 watermeloenen bevatten. Het totale gewicht wordt geschat op 157.000 pond (ca. 71 ton), meer dan het huidige record van 11.023 pond (ca. 5 ton).
Consumenten werden aangemoedigd om het display op zaterdag 26 juli te bezoeken. Zij ontvingen gratis watermeloenmonsters, namen deel aan wedstrijden 'watermeloen eten en zaad spugen' en draaiden het watermeloenwiel voor een kans om verschillende prijzen te winnen. Vertegenwoordigers van Susan G. KomenMinnesota waren beschikbaar om met consumenten uit het hele land te praten over de landelijke inspanningen voor onderzoek van borstkanker. Het draaide allemaal om het Pink Ribbon watermeloenenmerk MelonUp.
"We zijn blij met de gelegenheid om de MelonUp!Pink Ribbon watermeloen, een belangrijk zomerproduct van ons, op zo'n grote manier te promoten", zei Darren Caudill, vice-president van merchandising en sales voor Cub Foods. "We nodigen iedereen uit om de winkel te bezoeken, waar ze kunnen genieten van het feest, terwijl ze ook extra voorlichting kunnen krijgen over lokale borstkanker bewustmakingscampagnes.
"Wij waarderen en stellen de CubFoods en Supervalu's steun van het Pink Ribbon Watermeloen programma zeer op prijs", zegt Jos Knox, general manager bij Robinson Fresh. "Het programma begon met de bedoeling van het voorlichten van consumenten over de veelheid van voordelen die de watermeloen voor de gezondheid kan bieden en heeft zich ontwikkeld tot een leuke en collaboratieve manier voor retailers om terug te geven aan en het bewustzijn binnen hun gemeenschap te versterken."
Watermeloen is vetvrij en vol met immuunsysteem stimulerende vitaminen, zoals A, B6 en C. Volgens de National Watermelon Promotion Board bevat watermeloen hogere gehaltes van lycopeen, een krachtige antioxidant bestudeerd voor zijn mogelijke rol in het verminderen van het risico van bepaalde vormen van kanker, dan enig ander vers fruit of groente. Het Pink Ribbon Watermeloen programma heeft namens particuliere klanten bijna 950.000 dollar gedoneerd aan landelijke onderzoeksorganisaties voor borstkanker.