"Zespri promoot een positieve gezonde levensstijl bij Chinese consumenten, met activiteiten in de buitenlucht, een gebalanceerd voedingspatroon en regelmatige lichaamsbeweging. Het allereerste 'Juicy Water Fight' is voor Zespri's consumenten een kans om vanachter de computer en mobiele telefoon vandaan te komen, en iets heel anders te doen", aldus de manager van Zespri in China, Lewis Pan.
Het watergevecht versterkt de betrokkenheid van Chinese consumenten bij het merk Zespri, en bouwt voort op Zespri's reputatie als gezond en leuk Nieuw-Zeelands merk. China is Zespri's derde grootste markt na Japan en Spanje, en zal naar verwachting in vijf jaar op nummer één staan. Zespri zou dit jaar ongeveer 13 miljoen trays kiwi's gaan verkopen in China.
Het 'Juicy Water Fight' is onderdeel van Zespri's SunGold lanceringscampagne in China, dat elf steden dekt waaronder Peking, Shanghai, Guangzhou, Shenzhen, Wuxi, Ningbo, Nanjing, Hangzhou, Qingdao, Chengdu en Shenyang.
Voor meer informatie:
Rachel Lynch
Zespri
Tel: +61 027 509 1805
E-mail: rachel.lynch@zespri.com