Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Sappig Zespri-watergevecht tijdens Shanghaise zomer

Meer dan 1000 mensen namen deel aan het enorme Zespri 'Sappig watergevecht' in Shanghai, om de seizoenslancering van Zespri SunGold kiwi's in China te vieren. Het watergevecht werd gehouden in het Central Park van Shanghai, op zaterdag 19 juli. De feestelijke atmosfeer werd bijgestaan door live muziek en veel waterballonnen. Men genoot er van SunGold kiwi's uit Nieuw-Zeeland met familie en vrienden.



"Zespri promoot een positieve gezonde levensstijl bij Chinese consumenten, met activiteiten in de buitenlucht, een gebalanceerd voedingspatroon en regelmatige lichaamsbeweging. Het allereerste 'Juicy Water Fight' is voor Zespri's consumenten een kans om vanachter de computer en mobiele telefoon vandaan te komen, en iets heel anders te doen", aldus de manager van Zespri in China, Lewis Pan.

Het watergevecht versterkt de betrokkenheid van Chinese consumenten bij het merk Zespri, en bouwt voort op Zespri's reputatie als gezond en leuk Nieuw-Zeelands merk. China is Zespri's derde grootste markt na Japan en Spanje, en zal naar verwachting in vijf jaar op nummer één staan. Zespri zou dit jaar ongeveer 13 miljoen trays kiwi's gaan verkopen in China.



Het 'Juicy Water Fight' is onderdeel van Zespri's SunGold lanceringscampagne in China, dat elf steden dekt waaronder Peking, Shanghai, Guangzhou, Shenzhen, Wuxi, Ningbo, Nanjing, Hangzhou, Qingdao, Chengdu en Shenyang. 

Zespri's Chinese marketingteam gebruikt dit seizoen veel niet-traditionele reclame: hele metrostations zien groen van de Zespri-reclame; reclamespotjes spelen op televisieschermen in bussen, taxi's en mobiele telefoons; en Chinese consumenten kunnen kiwi's kopen via hun afstandsbediening of verkoopprogramma's op de tv. De online verkoop van Zespri groeit snel in China - dit jaar werden er ongeveer 500.000 trays online verkocht.

Voor meer informatie:
Rachel Lynch
Zespri
Tel: +61 027 509 1805
E-mail: rachel.lynch@zespri.com
Publicatiedatum: