Total Produce breidt huismerk TOP uit met ananas
TOP-product
Alleen fruit van de allerbeste kwaliteit verdient een plek in de TOP-familie. De extra sweet ananas is dan ook van premiumkwaliteit en altijd ready-to-eat. "De consument kan dus direct genieten van dit zeer smaakvolle fruit", benadrukt Stef van der Linden. De buitenkant van de paarse doos heeft de 'ogen' van de ananas. Wanneer meerdere dozen op een pallet staan, geeft dat een zeer opvallende presentatie. "Door het exclusieve, onderscheidende ontwerp is het een echte eyecatcher geworden, die op afstand goed zichtbaar is. De kleurrijke verpakking vergroot de exotische uitstraling van het fruit." Volgens de Product Manager is de presentatie een mooi voorbeeld van 'wat erop staat zit erin'. "De TOP ananas is een ware traktatie (a delicious treat)."
Snel genieten
Iedere ananas draagt een label met daarop duidelijke instructies hoe een ananas eenvoudig kan worden schoongemaakt. Uiteraard ontbreekt ook het bekende TOP-logo niet op het label. De combinatie van premium fruit, informatieve tag en opvallende verpakking staat garant voor een exclusieve productlijn, die alleen verkrijgbaar is bij Total Produce BV. "Het concept is primair voor afnemers die iets speciaal zoeken en die zich willen onderscheiden op kwaliteit en de presentatie van hun product", geeft Stef van der Linden aan. De TOP ananas is in het begin beperkt beschikbaar. "Dat betekent voor geïnteresseerde afnemers snel handelen, want op=op."
Aankomst week 30
Vanaf week 30 zal er sprake zijn van jaarrond beschikbaarheid en wekelijkse verse aanlevering in Rotterdam. De nieuwe ananasdoos is ontwikkeld om de uniformiteit in de presentatie van Total Produce B.V. kracht bij te zetten. Dat zorgt voor herkenbaarheid van het TOP merk en is bovendien in lijn met de huisstijl.
Voor meer informatie:
Total Produce
Stef van der Linden
Product Manager
T +31 10 244 84 18
E slinden@totalproduce.nl