Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lichte groei voor LeShop

LeShop, de Zwitserse online-besteldienst van Migros, heeft in het eerste halfjaar van 2014 een omzet van 83 miljoen Zwitserse frank behaald (circa 68 miljoen euro), meldt de Zwitserse website suedostschweiz.ch. Dat is een lichte groei van 1,3 procent of 1 miljoen Zwitserse frank ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar, zo deelde het bedrijf afgelopen vrijdag mee.

Het bedrijf hoopt op verdere groei door een uitbreiding van haar klantenkring: inmiddels werden de eerste gaten in het leveringsnetwerk gesloten. Bovendien zal in de herfst het tweede afhaalcentrum bij Lenzburg worden geopend.

"Het online boodschappen doen is tegenwoordig iets heel normaals geworden. Het marktpotentieel is echter nog lang niet uitgeput", aldus LeShop-directeur Dominique Locher. Zo genereert bijvoorbeeld het mobiele web verder groei. Dit kanaal wordt voor LeShop steeds belangrijker: het aantal bestellingen via Smartphones en tablets is gestegen naar 35 procent van alle aankopen. Daarmee heeft het mobiele verkoopkanaal in het eerste halfjaar een omzetvolume van 29 miljoen Zwitserse frank (circa 24 miljoen euro) gegenereerd, wat 17% meer is dan in dezelfde periode vorig jaar.
Publicatiedatum: