WestlandGreenhouse slaat brug naar gezondheid en beweging
Het WestlandGreenhouse staat pal voor het Kyocera Stadion en gooit hoge ogen door haar uitstraling en promotie van de glastuinbouw. Met de VersProeverij is het WestlandGreenhouse uitgeroepen tot hét icoon van De Gezonde Sportkantine tijdens het WK Hockey. Alle bezoekers van het hockeypark kunnen hier lekkere, gezonde hapjes proeven.
Initiatiefnemer Westland Marketing bouwt samen met haar participanten aan de positionering van Tuinbouw Nederland en de relatie van gezondheid en beweging. Wij hebben u in aanloop naar het WK Hockey op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen en delen ook graag met u een impressie van tijdens het WK hockey.
We geven alle gasten in het WestlandGreenhouse een receptenboekje mee waardoor zij thuis zelf deze lekkere, gezonde hapjes kunnen klaarmaken. Vol enthousiasme wordt dit Nederlands- en Engelstalig boekje door iedereen ontvangen.
In de kas is elk moment een film te zien waarmee we diverse participanten duidelijk in beeld brengen. Op deze wijze legt Westland Marketing de verbinding tussen de bedrijven in Westland, hun innovatieve kracht in de sector en hun bijdrage aan de gezonde levensstijl van de bezoekers van het Hockeypark. De korte films wisselen we af met de sponsorpresentatie waarin we alle partijen duidelijk met hun logo in beeld brengen.
Naast de sierwaarde van de Nederlandse tuinbouw is de VersProeverij ook een belangrijk onderdeel van de boodschap. Hiermee slaat het WestlandGreenhouse de brug naar De Gezonde Sportkantine. Veel kinderen die we in de kas mogen ontvangen zijn bevooroordeeld over het eten van gezonde producten. Zij zijn blij verrast als zij diverse producten proeven tijdens de voor alle bezoekers georganiseerde VersProeverij.
Voor een impressie van alle activiteiten tijdens het WK Hockey willen we u graag een aantal foto's laten zien. Mail voor meer informatie naar info@westland.info.